Latest News

CREDIT

သတင္းစံုေပ်ာ္၀င္အိုးၾကီးတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ သတင္း၊ဓာတ္ပံုမ်ားသည္ သက္ဆိုင္သူမ်ား၏မူပိုင္သာျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါသည္။

Sunday, May 6, 2018

က်ိဳက္ထီး႐ုိးေစတီေတာ္ အံ႔ဖြယ္(၉)ပါး

၁။ ျမတ္စြာဘုရား ဆံေတာ္ျမတ္ကို မိမိဆံက်စ္၌္ အျမဲကိုးကြယ္ေသာ တိႆရေသ႔ႀကီး နာမက်န္းျဖစ္၍ ထိုဆံေတာ္ျမတ္ကို ဌာပနာ၍ ဘုရားတည္လိုေသာအခါ သိၾကားမင္းသည္ ထိုရေသ႔၏ ဦးေခါင္းႏွင့္တူေသာ ေက်ာက္တံုးႀကီးကို သမုဒၵရာအတြင္းမွေဆာင္ယူ၍ က်ိဳက္ထီး႐ိုးေက်ာက္ေဆာင္ထိပ္၌ ဘုရားတည္ရန္ တင္ထားျခင္း။

၂။ထိုေက်ာက္တံုးႀကီးသည္ ေက်ာက္ေတာင္ေစာင္းထိပ္၌
တည္ပါလ်က္ ငလ်င္လႉပ္ျခင္းစေသာ
အေၾကာင္းေၾကာင့္ ေရြ႕လ်ားျခင္း မရွိျခင္း။

၃။ ထိုေက်ာက္တံုးႀကီးေပၚ၌ ခက္ခဲစြာေစတီတည္ထားျခင္း။

၄။ ျမတ္စြာဘုရား၏ ဆံေတာ္ ဌာပနာျခင္း။

၅။ ကမၻာေပၚတြင္ က်ိဳက္ထီး႐ုိးေစတီႏွင့္တူေသာ ေစတီမရွိျခင္း။

၆။ဘုရားဖူးတို႕သည္ခက္ခဲစြာ ေတာေတာင္လွ်ိဳေျမာင္တို႔ကို ျဖတ္ေက်ာ္၍ ေတာင္တက္ဘုရားဖူးရျခင္း။

၇။ ဘုရားဖူးတို႔သည္ ဖူးမ၀ျဖစ္၍ ေနာက္ထပ္လာေရာက္ ဖူးပါရေစဟု ဆုေတာင္းျခင္း၊ အေခါက္မ်ားစြာ လာေရာက္ဖူးေျမာ္ၾကရျခင္း။

၈။ ဘုရားဖူးတို႔သည္ ေဘးရန္အႏၱရာယ္မရွိ၊ ၾကည္ႏူးခ်မ္းသာျခင္း။

၉။ ႏွစ္စဥ္မပ်က္ ေတာင္တက္ဘုရားဖူးမ်ားအဆင္းအတက္ ေဖြးေဖြးရွိလ်က္ရင္ျပင္ေတာ္၌ ျပည့္ၾကပ္မ်ားျပားျခင္း။
Credit: ျမန္မာစြယ္စံုက်မ္း

#Unicode Version#
၁။ မြတ်စွာဘုရား ဆံတော်မြတ်ကို မိမိဆံကျစ်၌် အမြဲကိုးကွယ်သော တိဿရသေ့ကြီး နာမကျန်းဖြစ်၍ ထိုဆံတော်မြတ်ကို ဌာပနာ၍ ဘုရားတည်လိုသောအခါ သိကြားမင်းသည် ထိုရသေ့၏ ဦးခေါင်းနှင့်တူသော ကျောက်တုံးကြီးကို သမုဒ္ဒရာအတွင်းမှဆောင်ယူ၍ ကျိုက်ထီးရိုးကျောက်ဆောင်ထိပ်၌ ဘုရားတည်ရန် တင်ထားခြင်း။

၂။ထိုကျောက်တုံးကြီးသည် ကျောက်တောင်စောင်းထိပ်၌
တည်ပါလျက် ငလျင်လှူပ်ခြင်းစသော
အကြောင်းကြောင့် ရွေ့လျားခြင်း မရှိခြင်း။

၃။ ထိုကျောက်တုံးကြီးပေါ်၌ ခက်ခဲစွာစေတီတည်ထားခြင်း။

၄။ မြတ်စွာဘုရား၏ ဆံတော် ဌာပနာခြင်း။

၅။ ကမ္ဘာပေါ်တွင် ကျိုက်ထီးရိုးစေတီနှင့်တူသော စေတီမရှိခြင်း။

၆။ဘုရားဖူးတို့သည်ခက်ခဲစွာ တောတောင်လျှိုမြောင်တို့ကို ဖြတ်ကျော်၍ တောင်တက်ဘုရားဖူးရခြင်း။

၇။ ဘုရားဖူးတို့သည် ဖူးမဝဖြစ်၍ နောက်ထပ်လာရောက် ဖူးပါရစေဟု ဆုတောင်းခြင်း၊ အခေါက်များစွာ လာရောက်ဖူးမြော်ကြရခြင်း။

၈။ ဘုရားဖူးတို့သည် ဘေးရန်အန္တရာယ်မရှိ၊ ကြည်နူးချမ်းသာခြင်း။

၉။ နှစ်စဉ်မပျက် တောင်တက်ဘုရားဖူးများအဆင်းအတက် ဖွေးဖွေးရှိလျက်ရင်ပြင်တော်၌ ပြည့်ကြပ်များပြားခြင်း။
Credit: မြန်မာစွယ်စုံကျမ်း

No comments:

Post a Comment