Latest News

CREDIT

သတင္းစံုေပ်ာ္၀င္အိုးၾကီးတြင္ ေဖာ္ျပထားသည့္ သတင္း၊ဓာတ္ပံုမ်ားသည္ သက္ဆိုင္သူမ်ား၏မူပိုင္သာျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါသည္။

Friday, April 7, 2017

ေမွာင္မည္းေနတဲ့ ပုဂံဘုရားေတြမွာ နံရံေဆးေရးပန္းခ်ီေတြကို ဘယ္လိုေရးဆြဲခဲ့ၾကသလဲ?

 
ေမွာင္မည္းေနတဲ့ ပုဂံဘုရားေတြမွာ နံရံေဆးေရးပန္းခ်ီေတြကို ဘယ္လိုေရးဆြဲခဲ့ၾကသလဲ?
ကြၽန္ေတာ္ကို သူငယ္ခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားက ဒီေမးခြန္းလာေမးၾကတယ္

ကြၽန္ေတာ္လည္းပဲ ဒီအေၾကာင္းကိုေတာ္ေတာ္ စိတ္ဝင္စားျဖစ္တယ္

ပုဂံမွာရွိတဲ့ တခ်ဳိဘုရားေတြမွာ လံုးဝအေမွာင္တိဖုံးေနတယ္
ပန္းခ်ီဆြဲဖုိ႔ဆိုတာ  အလင္းေရာင္ရွိဖုိ႔လိုအပ္တယ္
အေမွာင္ထဲမွာ ဆီမီး ဖေယာင္းတိုင္မီးထြန္းၿပီး
ဆြဲဖုိ႔လဲမျဖစ္ႏိုင္ပါဖူး 
မ်က္ႏွာက်က္မွာ ၾကက္ခိုးေတြ သြားစြဲကုန္မွာေပါ့

ကြၽန္ေတာ္ပုဂံကိုေရာက္ေတာ့  ဘုရားေတြ
ဘာေၾကာင့္  ေမွာင္ရသလဲဆိုတဲ့အေၾကာင္းရင္းကို
ေလ့လာျဖစ္တယ္

အေျဖက အဓိကအလင္းဝင္မဲ့ ျပတင္းေပါက္ေတြကို 
ေက်ာက္ဇာကြက္အကာနဲ႔ ပိတ္ထားလို႔ပါပဲ

ဒီလို ေက်ာက္ဇာျပဳတင္းေပါက္ေတြကို ပုဂံေခတ္အေစာပိုင္းကာလ ဘုရားေတြမွာပဲေတြ႕ရတယ္

က်န္စစ္သားမင္းႀကီးလက္ထက္မွာ ဗိသုကာပညာေတြဟာ
အင္မတန္တိုးတက္ေျပာင္းလဲခဲ့တယ္

ဗိသုကာပညာရွင္ေတြက ေမွာင္မည္းေနတဲ့ အားနည္းခ်က္ကိုျပင္ဖုိ႔ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္
နည္းလမ္းအမ်ဳိးမ်ဳိးရွာေဖြခဲ့ၾကတယ္

အာနႏၵာဂူေတာ္ႀကီးတည္ေဆာက္ခ်ိန္မွာေတာ့  ယင္းေက်ာက္ဇာျပဴတင္းေပါက္ေတြကို အသုံးမျပဳေတာ့ပါဖူး
ဒါေၾကာင့္  အာနႏၵာဂူေတာ္ႀကီးဟာ ထုထည္ႀကီးမားေပ
အလင္းေရာင္ေကာင္းေကာင္းရရွိခဲ့တယ္
သဘာဝအလင္းကို ေကာင္းေကာင္းႀကီးအသုံးခ်လာတတ္ၾကတယ္

ယင္းအားသာခ်က္ကို ရွာေဖြေတြ႕ရွိခ်ိန္ကစလို႔ ေနာက္ပိုင္းဘုရားအမ်ားစုမွာ ေက်ာက္ဇာျပဴတင္းေပါက္ေတြ
အသုံးမျပဳေတာ့ပါဖူး

ဒီေနရာမွာ အေျဖေပၚသြားပါၿပီ

ေမွာင္မည္းေနတဲ့ဘုရားေတြမွာပန္းခ်ီေတြဘယ္လိုေရးဆြဲခဲ့သလဲဆိုေတာ့ကား ေက်ာက္ဇာျပဴတင္းေပါက္ေတြ မပိတ္ခင္ 
ထိန္ထိန္လင္းေနတုန္းမွာေရးဆြဲခဲ့ပါတယ္

ပန္းခ်ီေတြအားလံုး အၿပီးသတ္ေရးဆြဲၿပီး ေနာက္ဆံုးမွ ေက်ာက္ဇာျပဴတင္းေပါက္ေတြကိုပိတ္ခဲ့ၾကတယ္လို႔ယူဆရမယ္
Simon Htoo Thant
   

No comments:

Post a Comment